2012. szeptember 10., hétfő

Elemzés (2012-09-10)


XAU/USD: Erős péntek után nem számoltam komoly mozgással a mai napra, pláne, hogy piacrengető hír nem is szerepelt az ütemtervben. Az arany mai szintjét 1733,5-re (pink vonal) tettem, mert az ázsiai időszak alatt többször is innen fordult az árfolyam, majd reggel is csak pár centtel szúrta túl. Amikor a londoni nyitás után is megérintette a vonalat, egy vétellel szálltam (kék kör) piacra, azonban annyira nem ment a pozíció erővel, hogy egy óra várakozás után kis mínuszban kitettem. Innen már nem bíztam a piac volatilitásban, és ritka szűk stopot vettem fel (alig 2 dollárt, utolsó pullback) az eladási pozíciómra (zöld nyíl), amit kézzel nyitottam be a letörési gyertya után. Ez hamar bele is futott az 1:1-nél csak kicsit nagyobb takeprofitomba, de én ezt is megbecsültem, mert egy ilyen lagymatag napon ez is jónak számít. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése