2012. szeptember 7., péntek

Elemzés (2012-09-07)


GBP/USD: Bár a fontban ritkán látok jó lehetőségeket az utóbbi időszakban, azért a mai, londoni nyitásra bekattant vétel (zöld nyíl) kihagyhatatlan volt. Az 1,5941-es, több-érintős szint (kék vonal, rózsaszín mezőkkel) fölé helyezett pozícióm szépen elindult, de sajnos megtorpant a tp szintem előtt, s így csak +0,7RR-t realizáltam - kézi zárás. A nap további részében nem kereskedtem, mert a délutáni NFP (amerikai, mezőgazdaságon kívüli  munkanélküliségi adat) előtt már nem szerettem volna piacra lépni. A hír előtt közvetlenül raktam egy sell ordert aranyra, mert jobb adatra spekuláltam, mint az előrejelzés (123ezer fő), de hatalmas fordulatként rosszabb, 96ezres adat jött ki, ami fellökte az árfolyamot 30 dollárral. Így érintetlen maradt a megbízásom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése