2012. október 1., hétfő

Elemzés (2012-10-01)


XAU/USD: A kora reggeli vételi szignálból (1766, narancs terület) sikerült kimaradnom, ami azért is bosszantott, mert a nyitási gap (1772) betöltése eleve sanszos volt... Kárpótlásul az innen visszaforduló fej-váll alakzat letörését (kék vonal) kötöttem be. Mivel a leszúrások különböző értékűek voltak, ezért a nyakvonal gyertyazárásait vettem alapul, amik azonos értékre, 1770-re estek. Az eladás stopját szinte azonnal tehettem is a felezett kockázatú dojis vállra (alacsonyabban lévő szürke téglalap). Fél óra alatt ért be a takeprofitba (kék kör), ami kicsit szűkebb volt 1:1-nél (0,8), hisz a reggeli szint-visszateszttől felpattanást vártam. Azonban Fed-es Evans szavaira megugrott vételekbe (1791,5-ig emelkedett) nem sikerült benne lennem, mert az 1769,2-es (pink vonal) szint törését nem ordereztem be időben, és az árfolyam sem jött vissza értem, hogy manuálisan újra beszállhassak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése