2012. október 3., szerda

Elemzés (2012-10-03)


EUR/USD: A reggel kialakult fordulós szituáció tankönyvi belépést adott a nálam figyelmesebb kereskedőknek, mert bizony én csak utólag csapkodtam a homlokomat, hogy egy szint és trendvonal feltörést, "hogy nem láthattam időben". Látható, hogy a 2903 feltörése után szépen emelkedett az árfolyam, jól húzható stoppal...



XAU/USD: Bár az eu kimaradt, egy szűk stopos, sávon belüli arany eladást sikerült indítani, mikor az árfolyam elérte a korábbi órás gyertyaszintet 1779,2-nél. Ide állítottam be egy limit megbízást, 0,5 dollárral lentebb a szintnél (kék vonal), aminek 3 dolláros stopot adtam meg. A pozíció a bekattanást követően bőven volt 1:1 RR-ben (kék kör), de én a napi aljig vártam, látva a heves lemozgást, és sajnos ez a "kapzsiság" lett a veszte a shortomnak: A már 0-ba húzott stop (narancs terület) a visszamozgás közben teljesült és így eredmény nélkül záródott a nap. 
A délutáni csapkodásért az amerikai hírek voltak a felelősek: a munkanélküliségi adat (ADP NON-FARM) jobb lett a vártnál 17k fővel, az ISM adat pedig 1,9-el lett erősebb. (Az ettől várható dollár-erősödés viszont elég tétovára sikerült.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése