2012. augusztus 31., péntek

Elemzés (2012-08-31)


EUR/USD: Hetek óta nem nyitottam pozíciót euródolláron, de ezt a mai formációt nem lehetett kihagyni - pláne, hogy aranyon semmilyen setupot nem találtam...  A 2519-es duplaszúrást feltörő, 10 óra körüli mozgás szépen hozta az elvárt szintet, és a stophoz (rózsaszín téglalap) mért 1:1 takeprofit szint (pink kör a kék szint-vonal és a piros trendvonal találkozása) alig fél óra alatt teljesült is, sőt még a 2600-ás régió fölé is ment. Örültem, hogy délre letudhattam egy jó pozíciót, hisz a mai délutánra elég hektikus mozgásokat vártam a 16:00-ás Bernanke (FED) beszéd miatt. A sajtótájékoztató folyamán láthattunk meredek esést, és agresszív emelkedést is a piacokon - Bernanke, a várakozásoknak megfelelően nyitva hagyta a kaput a QE3 csomag előtt, tolva a beavatkozást szeptemberi vagy decemberi időpontra. Az arany 1645-re szúrt le, majd 1672-re futott első körben. Az eurusd 2563 és 2636 között ingázott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése