2012. augusztus 21., kedd

Elemzés (2012-08-21)


XAU/USD: A hosszú-hétvége után kissé fanyalogva ültem le a gép elé a mai nap, mert a hétfői napon szép arany-shortot sikerült kihagyni, a vízparti időtöltéseimnek köszönhetően. Persze, most is teljesen feleslegesen negatívkodtam, hisz délután már meg is kaptam a "kárpótlást". Az 1623-26-os (zöld és lila vonal között) sávot raktam meg sell és buystop-al, amiből a sell bekattanására adtam nagyobb sanszot, hisz duplacsúcs után a letörés volt esélyesebb. Aztán mégis a longok erősödtek be, és aktiválódott is a pozim (szürke nyíl), aminek a takeprofitja (piros vonal) alig fél óra alatt realizálódott. A volatilis mozgásban (Lockhart - FOMC tag - beszédjére pár másodperc alatt ugrott 7 dollárt az árfolyam: majd tovább, a 10 hetes high-t elérve 1641-nél) akár 2,5RR-t is kereshettem volna, de nem bíztam a hírmentes - a beszédet leszámítva - napban, hogy "pont ekkor vinné át a korábbi hónapok napos csúcsait". Így maradt az eredmény a jól bevált 1RR. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése