2012. augusztus 16., csütörtök

Elemzés (2012-08-16)


XAU/USD: A mai nap egyetlen pozíciója az aranyon született meg, az 1602,6-os, háromszor letesztelt szint (kék vonal, piros nyíl) letörésével - nem megbízással szálltam be, mert túl korai volt a jel, s így utólagosan, kicsit jobb áron sikerült a teljesülés. Sajnos, hiába lendült hamar a pozíció pluszba, a 10:30-as GBP jó kisker adat nagyon felhúzta a piacot, és kicsapta a húzott stopomat (zöld téglalap). Így -0,3RR-t realizáltam. A soron következő vételi helyzetről pedig lemaradtam (feltörés a szürke nyílnál), mert a húzott stop helyére nem raktam be buy-limitet. Délután volatilis mozgás következett az amerikai hírekre (beruházási, munkanélküliségi indexek), és az arany közel 20 dolláros emelkedésnek indult, de ekkor már nem tudtam a monitorra koncentrálni, hisz kollégáim szülinapi tortával leptek meg, és ez alaposan elvonta a figyelmemet:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése