2012. augusztus 15., szerda

Elemzés (2012-08-15)


XAU/USD: Ajándék volt ma kereskedni: a múlt hét elejéhez képest ma minden a "technikai nyomás" alapján zajlott... Az arany szép sávot alakított ki 1598-1603 között - a felső oldalán egy duplacsúcs határolta (szürke téglalap), alul pedig az ázsiai szekció érintette háromszor. Ezt a sávot raktam meg buy- és sellstoppal, amiből az utóbbi 9:20-kor aktiválódott is (piros nyíl). Az m5-ön dojival indult letöréstől nem vártam gyors profitba-rohanást, de szerencsére nem lett igazam, és erős szakadással jutott el a 1592,2-nél behúzott takeprofit vonalig. A délutáni, rossz amerikai adatokra (CPI 0,1%) is lett volna egy long-beszálló (a zöld téglalap felett), de már nem akartam több pozíciót a napra, hisz ekkor már egy eur/usd shorton is túl voltam.



EUR/USD: Az ajándék második fele: az euródollár letörése is gyors eredményt hozott... Igazából ezt a pozíciót vártam jobban (már a londoni nyitás után beraktam a megbízást), mert a trendvonal óvatos visszatesztjei mindenképp gyenge vételeket jeleztek. A pár által már tegnap letört órás trendvonal igazi beteljesülése csak a mai, 1,2316-nál kialakult zóna-alj elesésével (lila nyíl) történt meg. Innen, a 34 pipre rakott tp-m alig fél óra alatt teljesült. 
Minden nap lehetne ilyen egyszerű:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése