2012. július 18., szerda

Elemzés (2012-07-18)

XAU/USD: Két lehetőség is adódott a londoni nyitást követően az arany kis idősíkú chartjain. Elsőként a 1581,4-nél (szürke vonal) húzódó ellenállás (ami egyben megegyezési szint is volt a korábbi tesztelések miatt) feltörésére lehetett buyokat indítani (zöld nyíl). A pozícióm hajszálra a takeprofit szintem alól fordult, s így végül kézzel zártam, 0,7 dollárral rosszabb árfolyamon. A második megbízást a 1581,1-nél (barna vonal, közel a reggeli ellenálláshoz), a longban kiépült visszateszt-tüskék alá helyeztem (piros nyíl). A 4 dolláros tp-m ( amit a szint és trendvonal elé helyeztem 0,3 dollárral) elég hamar teljesült is.



GBP/USD: A 10:30-as, angol monetáris politikára vonatkozó hírekre is benyílt egy sellstopom, amit 1,5631-alá helyeztem (kék nyíl), és aminek viszonylag közelre, 0,7 RR-re raktam a takeprofitját. (híreknél nincs meg az 1:1 netto elvárásom, az esetleges komoly volatilitás miatt.)



EUR/USD: Az eurodollár m15-ös szint- és trendvoaltörését 1,2265-nél kihagytam, mert nem szerettem volna több, korelláló pozíciót egyszerre futtatni. Pedig nagyon is jó lett volna... Ahogy a charton is látszik, nem sokat gondolkodott az árfolyam az esésen, ezután és már első körben is 1,2218-ig esett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése