2012. július 16., hétfő

Elemzés (2012-07-16)

EUR/USD: A hétfő szépen indította a szintkereskedést alacsony idősíkokon. A számos instrumentumon is korelláló mozgás (pl: GBP/USD) több beszállási lehetőséget is adott eladásra. Elsőként az euródollár letörésére lehetett spekulálni, (aminél még nem voltam gépnél és utólag tudtam csak beszállni, kicsit jobb helyről, mint ahogy az orderem teljesült volna) mikor is az 1,2233 letört (narancs vonal, zöld nyíl) és első körben 1,2220-ig ment. Itt zárható is volt azoknak, akik korán keltek; nekem viszont csak ez után jött a profitrealizálás, s ezzel jobban is jártam (majd 3 RR), mert közel 1,2203-nál zártam le manuálisan. Persze esett még tovább is, de nem akartam végignézni egy esetleges ‘00-ról forduló pattanást. /A délutáni 110 pipes longba (1,2288-nál tetőzött) sem nyitottam bele, hisz nem lett volna objektív döntés a 1.2200-nál lévő mini-szint lekereskedése./



XAU/USD: Az arany mai pozícióját is kissé renitens stílusban sikerült benyitni. Megbízás helyett, az 1587-91-es mini-range letörése (zöld nyíl) utáni visszatesztre nyomtam le a spot gombot short irányban. A szűk stop miatt vállaltam be, mert normális esetben kissé jelentéktelen intervallumnak találtam a 3 dolláros mozgást. Ami meggyőző volt, hogy korábbi szúrások is megerősítették a szintet, s így a belépést. 0,8 RR pluszt tudtam lezárni - kézzel zárva, mert párhuzamosan az eu pozíció is futott. A délutáni bejelentések (negatív amerikai kisker adatok) is elég volatilis mozgást generáltak, de itt már relatív nagy stoppal kellett volna bent lenni az orderekkel - akár mindkét irányt nézve -, ezért inkább a passzív nézelődés mellett maradtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése